ďťż
  dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych



adamowicz - 27 Sty 2010, o 10:09
Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitala SP ZOZ Giżycko, ul. Warszawska 41. Zestawienie wszystkich asortymentów i ilości zawiera załącznik nr 1 (pakiet 1-40)Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 33.60.00.00.
1.Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na poszczególne pełne pakiety. .
2.Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom.
3.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4.Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających ( o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7 ustawy PZP ).
5.Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania wykonawców, o którym mowa w art. 38 ust. 3 ustawy.
6.Treść złożonych ofert musi być zgodna z treścią SIWZ pod rygorem ich odrzucenia.
7.Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
8. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia zawartej umowy w walutach obcych.
9. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
Wymagany termin wykonania zamówienia: - na okres 1 roku od dnia podpisania umowy.
Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 60 dni od upływu terminu do składania ofert zgodnie z art.85 ust. 1 pkt. 3 Pzp..
Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
1.Oferta złożona na wszystkie pakiety musi być zabezpieczona wadium w wysokość 26.650 złotych.
W przypadku składania ofert na poszczególne pakiety, wadium należy wnieść w wysokości:
Pakiet 1 - 900,- zł Pakiet 15 100,- zł Pakiet 29 - 300,- zł
Pakiet 2 - 400,- zł Pakiet 16 - 100,- zł Pakiet 30 - 500,- zł
Pakiet 3- 900,- zł Pakiet 17 - 900,- zł Pakiet 31 - 1.300,- zł
Pakiet 4 - 400,- zł Pakiet 18 - 200,- zł Pakiet 32 - 1.300,- zł
Pakiet 5 - 700,- zł Pakiet 19 - 400,- zł Pakiet 33 - 300,- zł
Pakiet 6 - 300,- zł Pakiet 20 - 500,- zł Pakiet 34 - 100,- zł
Pakiet 7 - 100,- zł Pakiet 21 - 800,- zł Pakiet 35 - 600,- zł
Pakiet 8 200,- zł Pakiet 22 - 100,- zł Pakiet 36 - 400,- zł
Pakiet 9- 300,- zł Pakiet 23 - 100,- zł Pakiet 37 - 200,- zł
Pakiet 10 400,- zł Pakiet 24 - 1.400,- zł Pakiet 38 - 1.500,- zł
Pakiet 11 300,- zł Pakiet 25 - 1.300,- zł Pakiet 39 - 100,- zł
Pakiet 12 2.500,- zł Pakiet 26 - 50,- zł Pakiet 40 - 800,- zł
Pakiet 13 1.700,- zł Pakiet 27 - 2.400,- zł
Pakiet 14 200,- zł Pakiet 28 - 600,- zł
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki, dotyczące:
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania,
- posiadania wiedzy i doświadczenia,
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- sytuacji ekonomicznej i finansowej,
- akceptują warunki umowy oraz pozostałe warunki wymienione w SIWZ.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów według formuły: spełnia – nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.

W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Pzp, Zamawiający wymaga następujących dokumentów:

1- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
2- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
3- oświadczenie o nie wykluczeniu na podstawie art. 24 i 24a Ustawy Pzp podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SIWZ
4- oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Pzp podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z załącznikiem Nr 7 do SIWZ
5- aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
6- aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonanie zamówienia ( Konsorcjum) zamawiający wymaga przedłożenia dokumentów wymienionych w pkt. 1,2.3,4,5,6 przez każdego z uczestników Konsorcjum.

W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający wymaga następujących dokumentów:

1- koncesja MZiOS lub zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej oraz zezwolenie na obrót hurtowy środkami odurzającymi, substancjami psychotropowymi lub prekursorami, jeżeli wymagają tego oferowane produkty lecznicze,
2- formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1
3- formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2,
4- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (należy podać minimum jedną dostawę oraz jedną referencję),
5- akceptacja warunków umowy oraz pozostałych warunków wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
6- oświadczenie wykonawcy, że przed zawarciem umowy wykonawca dostarczy zamawiającemu dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania na terenie Polski na wszystkie wyroby objęte umową,
7- informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w kwocie odpowiadającej minimum
wartościom poszczególnych pakietów w złożonej ofercie.
8- potwierdzenie Wykonawcy, że dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

Wyżej wymienione dokumenty są składane w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu według kryterium: ‼TAK/NIE " na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ.
Wybór ofert dokonany zostanie na podstawie kryterium oceny : cena - 100%Specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrać ze strony internetowej zamawiającego http://www.zozgiz.pl lub otrzymać w siedzibie zamawiającego (cena 20 złotych, pokój nr 104 – administracja).
1. Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
11-500 Giżycko, ul. Warszawska 41, Administracja - pokój nr 108 ( sekretariat )
do dnia 09.03.2010 r. do godz. 10:00
Oferty złożone po terminie będą zwrócone wykonawcom bez otwierania, po upływie terminu do wniesienia protestu.
2. Miejsce otwarcia ofert w siedzibie zamawiającego:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
11-500 Giżycko, ul. Warszawska 41, Administracja - pokój nr 104 ( sekcja zaopatrzenia )
dnia 09.03.2010 r. o godz. 12:00
Ogloszenie o zamówieniu zostało przekazane do publikacji w UOP WE w dniu 25.01.2010r.




adamowicz - 11 Lut 2010, o 10:28
Giżycko, dn. 11.02.2010 r.

dot. Przetargu nieograniczonego na dostawę produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitala SPZOZ Giżycko

Zgodnie z art.38 ust.4 Zamawiający dokonuje zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w części dotyczącej załącznika nr 1- pakiet 7, w związku błędnym opisem.
Zmiana zostaje dokonana poprzez anulowanie błędnego pakietu nr 7 i załączeniu prawidłowej jego wersji na stronie internetowej Zamawiającego jako ‼Sprostowanie do SIWZ”

Zgodnie z art.38 ust.4, informację o zmianie treści SIWZ zamawiający niezwłocznie przekazuje wszystkim wykonawcom, oraz zamieszcza na własnej stronie internetowej na której umieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
Informacja powyższa zostaje zamieszczona w dniu 11.02.2010r.



adamowicz - 15 Lut 2010, o 12:36
dot. Przetargu nieograniczonego na dostawę produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitala SPZOZ Giżycko

Zgodnie z art.38 ust.4 Zamawiający dokonuje zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia polegającej na wycofaniu załącznika nr 3 i zastąpieniu go załącznikiem nr 3a



adamowicz - 18 Lut 2010, o 13:16
W związku z wpłynięciem zapytań od oferentów, w trakcie prowadzenia procedury zamówienia publicznego, zgodnie z art. 38 ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w załączniku poniżej udziela odpowiedzi na przedstawione pytania.




adamowicz - 3 Mar 2010, o 09:58
W związku z wpłynięciem zapytań od oferentów, w trakcie prowadzenia procedury zamówienia publicznego, zgodnie z art. 38 ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w załączniku poniżej udziela odpowiedzi na przedstawione pytania.



adamowicz - 15 Kwi 2010, o 12:16
Zgodnie z art. 92 Prawo Zamówień Publicznych informujemy o wyborze najkorzystniejszych ofert zgłoszonych do postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę produktów leczniczych i wyrobów medycznych – dla apteki szpitala SPZOZ Giżycko. ( Wyniki w załączniku)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • albionteam.htw.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • cichooo.htw.pl